Monday, April 13, 2009

Mix Double....after the match


I'm nervous.

I know it's just a Badminton match but my colleagues have been predicting that my team would lose the first crucial match. That really makes me want to prove that they are wrong & underestimating me & my partner. It's a mix double badminton match.

I'm still nervous. Sot.

9.18pm....we lost the game...15-1, 17-15....sedih sy....sda la sy yg byk buat mistake masa main...then my partner keep pointing out this and that mistake that i made...blame me this and that..then ada lagi team lain sengaja p ckp2 to make me feel worse saying that "kesian partner u cover"....huh! i thought this was supposed to be a fun + enjoy competition...budu btl...sedih sy....nda la sda sy mo main badminton lg sampai bila2...dorang terer btl main la sndri.... :(

9 comments:

Dorothy Gale said...

take it easy darling. hero tok ggaduh! hehe ko cari la maksud dia :P

Claire said...

aaa? tu bahasa asing mana? german? hahaha...okies....mmm aku mesti mencuba sehabis baik...seh~ semangat..haha

Claire said...

muahaha..dah jumpa....bijak tak aku.. ;)

"bak kate orang klantan ''hero tok gaduh'' meaning that org yang hero ni awal2 tak tnjuk belang lagi but at last die la yang the best"

Claire said...

Yeah! I am! ;) Thanks Dan...

Mell_f said...

Oleh itu kau harus menang Claire,buktikan dorang salah! XD

Claire said...

iya mel! sy akan mencuba sedaya upaya! terima kasih atas sokongan padu yg diberikan..hehehe

Vera said...

sejak bila lagi kaweh pandai berbahasa Kelate nie?
haha.. btw, pandai sikit(like 0.5%)sbb Mr. Leo is from Kelantan :)

Claire said...

oo...tu sy sembarang sja tu mencari..buli2 tahan sja german sy ni banding kwn sy..haha

NADZRIE said...

KeSiaaaAAaan!!